CROATIAN DRIFT CHALLENGE Rd.3, SPLIT, 29-30.06.2024.

8.6.2024.

NOVA LOKACIJA – SPLIT!!!
29 i 30.06.2024.g., na Poljudu ispred Hajdukovog stadiona DONUT3logy organizira veliki event u sklopu kojeg se vozi treća runda CROATIAN DRIFT CHALLENGEA. Drift se u Hrvatskoj vozio na više lokacija od nekad Osječkog aerodroma pa do Grobnika, ali nikada do sada u Splitu. Atraktivna lokacija, mediteranska klima i zagrijana publika dići će Drift u Hrvata na još jedan veći nivo. Grad pod Marjanom može očekivati 40 –ak ponajboljih vozača iz regije, koji će se boriti za bodove Hrvatskog i International kupa. Atraktivne vožnje, adrenalin, spaljene gume, garantiraju vrhunsku zabavu i dobar provod cijeli vikend.
Ulaz otvoren od 9h u subotu i nedjelju.
Karte možete kupiti na eventimu od 17 lipnja, ili na stazi na dane održavanja eventa.
ZA SVE VOZAČE-VAŽNO!!!
Pretkvalifikacija za nove vozače neće biti jer će stazu biti dosta uska i ograđena betonskim barijerama. Rizik za nove vozače bio bi prevelik i sigurnosti radi, odlučeno je da za ovaj event PQ izostaje.
Obavezna je zaštita asfalta od curenja tekućina ispod vozila. Ukoliko zaštita ispod vozila ne bude odgovarala pravilniku o zaštiti, organizator ima pravo vozača sa takvom neadekvatnom zaštitom udaljiti sa natjecanja. JOŠ JEDNOM NAVODIMO OBAVEZNA JE HOMOLOGACIJA KOMBINEZONA 8856-2000 MINIMALNO!! Vozače sa radnim odijelima ili karting kombinezonima ne puštamo na tehničkom pregledu.
Striktno ćemo se držati satnice što se tiče prijava i sastanka vozača.
Tko se ne pojavi na vrijeme u subotu ujutro i ne prisustvuje brifingu, neće moći sudjelovati na natjecanju.
Novčane nagrade za prva tri mjesta su:
1. Mjesto 1000€
2. Mjesto 500€
3. Mjesto 300€
ZA PRIJAVU KLIKNUTI NA LINK
http://www.croatiandriftchallenge.hr/prijava/
Ime i prezime:
Država:
E-mail adresa:
Automobil:
Snaga automobila (KS):
Sponzori:
Sliku automobila do 2mb
Svaki vozač dobiti će vikend narukvicu za sebe i 2 mehaničara. Startnina za 1 utrku iznosi 150eur a vikend startnina iznosi 250eur. Broj sudionika tj. natjecatelja na utrci biti će ograničen na 40 vozača a očekuje se povećani broj prijava. Lista prijava bit će updejtana svakih nekoliko dana na službenim stranicama Donut3logy-a, (face, insta, cdc)
Startnina se plaća na stazi prilikom prijave.
OBAVEZNO PROČITATI
Vozači koji voze treninge u subotu, tj. svi vozači koji će izaći na stazu ,moraju obaviti tehnički pregled i prijavu vozača. Nema dolazaka u nedjelju. Tko se ne pojavi u subotu na prijavama i tehničkom pregledu, neće moći pristupiti natjecanju. PRIJAVA U NEDJELJU NEMA.
Svaki vozač je dužan OSOBNO potpisati izjavu o odgovornosti u vrijeme prijave u kojoj izjavljuje da nije konzumirao alkohol ili opojna sredstva. ORGANIZATOR ZADRŽAVA PRAVO U SVAKOM TRENUTKU PROVESTI RANDOM TEST KOD SVIH VOZAČA NA ALKOHOL UREĐAJEM DRAGER!!!! VOZAČ KOD KOJEG SE UTVRDI KONCENTRACIJA ALKOHOLA BIT ĆE MOMENTALNO DISKVALIFICIRAN I UDALJEN SA UTRKE
ZAŠTITNE FOLIJE PROTIV CURENJA TEKUĆINA ISPOD AUTOMOBILA SU OBAVEZNE!!!
Mole se vozači da na tehničkom pregledu i za vrijeme vožnje imaju sve karoserijske dijelove na svojim automobilima pričvršćene, skidanje dijelova (haube, branici, blatobrani) se neće tolerirati. Ukoliko vozač ima problem sa pregrijavanjem vozila, može dobiti dodatni krug hlađenja. Iznimka se može eventualno odnositi na branike i to samo u slučaju kada su isti stradali tokom utrke (utrke na kojoj se vozi, a ne one od prošle godine) Roll bar u 6 točaka je obavezan za natjecanja od sezone 2020 (provjeriti pravilnik). Burnout je zabranjen na svim površinama, osim na startu gdje se zagrijavaju gume i to ne na mjestu. Također novčane kazne za vozače koji se oglušuju na pravilo o curenju tekućina, povećavat će se dok isti vozač radi svog nemara nebude trajno diskvalificiran sa Cdc-a. Vozači koji su kažnjeni na prošlim utrkama a nisu izvršili obaveze prema organizotoru, imat će pored prijave oznaku (Penalty) i neće moći sudjelovati na natjecanju. Ukoliko vozač koji je kažnjen ne napravi daljnje prekršaje u tekućoj i slijedećoj sezoni, kazneni bodovi i opomene mu se poništavaju na nulu.
Vidimo se!
ORGANIZATOR